Radi by sme Vám touto cestou poskytli informácie o nás, našich aktivitách, ponukách a samozrejme aj priestor pre našu vzájomnú komunikáciu.
Veríme, že si na tejto stránke nájdete hľadané informácie, ktoré Vám pomôžu viac nás spoznať a vytvoriť tak možno priestor pre našu budúcu vzájomnú obchodnú, pracovnú, alebo inú spoluprácu.
Našim súčasným partnerom a zákazníkom ďakujeme za ich doterajšiu priazeň a tešíme sa na každé ďalšie stretnutie!
je obchodnou spoločnosťou, ktorá vznikla v januári 1994. Spoločnosť má od začiatku svojho pôsobenia významné postavenie vo veľkoobchode a maloobchode s potravinami v regióne Prešovského a Košického kraja.
Od svojho vzniku do roku 1999 sa spoločnosť prezentovala hlavne ako silne a dynamicky sa rozvíjajúci regionálne pôsobiaci veľkoobchod s potravinami. V roku 1999 začala s budovaním vlastnej maloobchodnej siete, ktorá má dnes 50 prevádzok v regióne okresu Prešov, Sabinov, Bardejov, Stropkov, Poprad , Spišská Nová Ves, Gelnica, Košice, Košice- okolie, Trebišov a Vranov nad Topľou. Maloobchodné predajne spoločnosti pôsobia v súčasnosti pod značkou CBA, nakoľko naša spoločnosť je už niekoľko rokov členom medzinárodnej franchise CBA.
Spoločnosť sa v minulosti aj v súčasnosti snaží v rámci svojich aktivít realizovať investície do skvalitňovania procesov a služieb zákazníkom na všetkých úrovniach svojich aktivít. V rámci významných investícii bolo v roku 2008 otvorenie modernej novovybudovanej veľkoobchodnej prevádzky Cash & Carry v Prešove na Zemplínskej ulici, ktorá je jedinou svojho druhu v užšom regióne a svojou polohou ako aj nadpriemernou sortimentnou ponukou je ideálnym riešením poskytovania komplexných služieb našim veľkoobchodným zákazníkom. Zároveň spoločnosť KARMEN – veľkoobchod potravín s.r.o. realizuje pravidelné investície do rekonštrukcií a skvalitňovania predajných priestorov svojich maloobchodných predajní.
Naša spoločnosť si od svojho vzniku vždy kládla na prvé miesto úlohy, ktorých cieľom bolo neustále skvalitňovanie služieb a uspokojovanie požiadaviek zákazníkov. Neustály rast spoločnosti, zvyšovanie jej povedomia a hlavne nárast neustále sa vracajúcich spokojných zákazníkov je tým najlepším ohodnotením týchto našich cieľov.